Huhhuh, olipahan sotku!

Vuodatuksen ylläpito loi minulle ystävällisesti normitunnukset, joten nyt pääsen blogiin ilman faceook-nappia eikä tarvinnut lähteä taas uutta blogia luomaan.

Lähetys- ja saapumisraportteja on tullut yli 50kpl, eli olen aika positiivisella mielellä että kaikki rullaa kuten pitääkin. Tilanteen näemme huomenna, kun raportoin paketit blogiin :)

Kiitos Isalle joulumuistamisesta, minulle saapui myös pieni paketti jossa tuoksui vanilja, ja sisältä paljastui jonkinlainen vaniljasokeripaketti, mutta lähettäjästä ei ollut minkäänlaista mainintaa. En ole vielä tarkistanut onko sähköpostiini saapunut mainintaa ko. kirjeestä, mutta jos ei ole niin ilmoittaudutko minulle sähköpostiin niin pääsen kiittämään sinua, kuka lienetkin. =)

Eli huomenna päivitän paketit ja sitten tulee joululoma, eli taukoilua tästä ainakin tapaninpäivään asti sitten tiedossa.

 

Kiitos kun olette jaksaneet olla kärsivällisiä =)

 

Edit 22.12.09 klo 10.00. Lueskelin kommentteja joita oli tullut. Vaikka velvollisuuteni ei olekkaan selittää jokaista asiaa erikseen, niin selitetäämpä kuitenkin kun ei tunnu joillakin ymmärrystä riittävän.

Olen kirjautunut vuodatukseen fb -tunnusten avulla koska en nähnyt mitään järkeä alkaa rekisteröitymään tällaisen kolmen kuukauden homman takia, jos jo olemassaolevilla tunnuksilla pääsee kerta kirjautumaan.

Otin yhteyttä vuodatuksen ylläpitoon, kun vika ei korjautunut itsestään parin päivän aikana. koska vuodatuksen ylläpidolla on varmasti parempaakin tekemistä kuin kytätä koska minulla on jokin ongelma, niin tottakai vastauksissa puolin ja toisin kesti hetken aikaa, ja sain uudet tunnukseni eilen, kun asiaa oli ensin yritetty korjata muilla tavoin. Vika oli kuitenkin fb:ssa, ei vuodatuksessa tai minussa. Jos olisin lähtenyt luomaan uusia tunnuksia itse, niin se olisi tarkoittanut, että olisin joutunut tekemään kokonaan uuden blogin TAAS, kun en olisi päässyt tähän blogiin käsiksi.

Uskon myös osaanottajien olevan sen verran fiksuja, että ymmärtävät, että kun olen luvannut YRITTÄÄ sunnuntaina päivittää, että jos sitä päivitystä ei ole kuulunut niin ongelma ei ole vielä ratkennut, ilman että minun tarvitsee lähettää 77 sähköpostia ja ilmoittaa asiasta erikseen jokaiselle.

Olen pahoillani jos joku on tästä pahoittanut mielensä, mullakin olisi fiksumpaakin tekemistä näin pari päivää ennen joulua kuin istua seuraavat kolme tuntia tässä ja päivittää paketteja ja selvittää onko kaikki lähteneet, kun olisin voinut tehdä sen pikkuhiljaa kuluneiden päivien aikana, mutta näinhän minä nyt teen näiden teknisten ongelmien takia, koska ennenkaikkea se ei ole teidän osallistujien vika ja tiedän että se on teille tärkeää saada tietää että mitä paketeille ja muistettaville kuuluu.

Kaikesta huolimatta toivotan kaikille Hyvää joulua.

 

Edit. 11.35:

Nyt on paketit päivitetty. Jos omaa pakettiasi ei ole listassa, se johtuu siitä että A) et ole sitä saanut/raportoinut tai B)olet sen raportoinut, mutta et ole laittanut linkkiä. Nyt on ihan liikaa hommaa että minä alkaisin ensin kyselylomakkeista etsimään blogin osoitetta ja sitten blogista vielä oikeaa postausta, joten laitattehan puuttuvat linkit tulemaan, kiitos.